Marketing a weben nem csak a szakértők számára
Ha szeretne bekapcsolódni a cikkmarketingbe, de úgy gondolja, hogy túl nehéz, akkor ez a cikk megváltoztatja a véleményét. Egy olyan témába, mint a cikkmarketing, nagyszerű dolog belevágni, de mint minden másba, minél többet tud, annál nagyobb esélye van a sikerre. Ennélfogva, hagyja, hogy ez a cikk segítsen abban, hogy segítsen magának megszerezni a kívánt tudást.
Tájékoztassa közönségét a termékeiről egy EBookban vagy egy online kiáltványban. Foglalkozzon egy bizonyos kérdéssel informatív és hasznos módon. A célja az, hogy a közönsége végigolvassa a könyvét, és élvezze azt. Említse meg a termékeit, mint olyasmit, ami segíthet azoknak, akiket érdekel, hogy miről szól a könyv.
Az internetes marketing során fontos, hogy ne hozzon létre sok irreleváns cikket, amelyek tele vannak különböző, az adott webhelyre vagy blogra visszautaló linkekkel. Ez nem csak a legtöbb olvasót fordítja el azonnal, de a legtöbb könyvtár egyenesen eltiltja Önt attól, hogy újra igénybe vegye a szolgáltatásaikat.
Győződjön meg róla, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végez. Azt szeretné, ha úgy ismernék, mint aki nagyszerű információkkal rendelkezik, nem pedig úgy, mint aki hazugságokat és hamis tényeket szajkóz. Semmi sem tudja gyorsabban megölni a hírnevét, mintha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.
Válassza a mikro-rést. Nagy a kísértés, hogy keresett tartalmakat írjon párkapcsolati tanácsadásról vagy internetes marketingről, de a probléma az, hogy mindenki más is ezekről a dolgokról ír. Ha olyan cikkeket tud írni, amelyek egy olyan piaci rést szolgálnak ki, amelyről nem sok szó esik, akkor olyan szintű olvasói hűséget szerezhet, ami a gyakoribb témákkal lehetetlen.
Használjon cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden egyes cikkei végén. Az olvasónak egy kis háttérinformációt ad a cikk szerzőjéről, arról, hogy hol találhat további cikkeket ugyanattól az írótól, az esetlegesen folyamatban lévő projektekről, és néha egy képet is tartalmaz.
Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy a cikkek során végig lézerszerűen összpontosítson a kiválasztott kulcsszósorra. Ne ismételje újra és újra a szókapcsolatot - ez spam taktika -, hanem ügyeljen arra, hogy minden tartalma közvetlenül kapcsolódjon a témájához.
Tekintse a 600 szót a cikkmarketing céljára írt cikkek abszolút felső határának. Az online cikkek egész stílusát az online olvasók rövidített figyelmi ideje diktálja, és az általános hossz sem különbözik ettől. Ha a 600 szó nem elegendő egy cikk témájához, akkor valószínűleg szűkíteni kell a fókuszt.
Ha gondot okoz a cikkek rendszerezése és elolvasása, alkalmazza a jól bevált listaformátumot. A listákba rendezett cikkek rendkívül népszerűnek és hatékonynak bizonyultak az interneten. Az írók számára ez a struktúra könnyen kezelhető. Az olvasók jól reagálnak a listaszerű cikkekre. A listák rövidek és ütősek a cikkek bekezdései - ideálisak az online íráshoz.
Jó módja a láthatóság növelésének és a cikkek marketingjének, ha vendégposztokat ír más blogokon. Keresse meg azokat a bloggereket, akik olyan témáról írnak, amely releváns a cikkeihez, és kérje meg, hogy írhatna-e vendégposztot. Ügyeljen arra, hogy a bejegyzés végén egy, a weboldalára visszautaló linket is adjon meg.
Most, hogy jobban megértette, hogyan lehet sikeresnek lenni egy olyan témában, mint a cikkmarketing, a lehető legjobban szeretné végrehajtani mindazt, amit megtanult. Az egyetlen módja annak, hogy sikerrel járjon, ha megpróbálja. Ha ezt teszi, akkor ettől függetlenül előrelépést fog látni.
pcr teszt gyula, toxoplazma szűrés, szifilisz teszt, std szures, tumormarker vizsgálat ára, hisztamin intolerancia teszt, hormon vizsgálat ára, veszprém antigén teszt
6. hisztamin intolerancia teszt
pcr teszt gyula, toxoplazma szűrés, szifilisz teszt, std szures, tumormarker vizsgálat ára, hisztamin intolerancia teszt, hormon vizsgálat ára, veszprém antigén teszt
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.