Acceptați guru de marketing pentru articole urmând aceste sfaturi de top
Nu toate sfaturile de afaceri vor duce la rezultate bune și tocmai de aceea este atât de important să vă înarmați cu cele mai bune informații posibile înainte de a încerca să mergeți în orice direcție. Încercăm să vă oferim câteva informații de calitate aici, astfel încât să puteți afla despre cum să utilizați eficient marketingul de articole în avantajul dvs.
Când scrieți despre produsele pe care le vindeți, lăsați cuvintele cheie deoparte și căutați doar o descriere legitimă. Puteți eticheta oricând pagina cu un cuvânt cheie în scopuri SEO, dar clienții dvs. doresc să citească informații reale despre produs. Ei trebuie să știe dacă merită cumpărat, iar dacă văd o bucată de puf prost scrisă, umplută cu cuvinte cheie, îi va opri.
După ce începeți să obțineți profituri, gândiți-vă la externalizarea sarcinilor de scriere a articolelor. Acest lucru vă poate economisi mult timp și vă poate ajuta să obțineți material proaspăt. Este foarte dificil să scrii mai multe articole pe același subiect. Când recrutați ajutorul unor scriitori buni, obțineți și noi puncte de vedere!
Nu folosiți propoziții lungi, divagatoare și paragrafe dense în articolele dvs. Cititorii sunt opriți atunci când se confruntă cu blocuri lungi de text. Împărțiți-vă articolul în paragrafe scurte și puternice, de cel mult cinci rânduri. Păstrați-vă propozițiile scurte și directe, astfel încât articolele dvs. să fie ușor de urmărit.
Încercați întotdeauna să rămâneți cât mai relevant posibil în campania dvs. de marketing pentru articole, creând un set de alerte prin e-mail pentru orice știre de ultimă oră. Dacă poți fi printre primii care ies în fața unui produs sau a unei tendințe de ultimă oră, cititorii tăi vor rămâne la curent și vor aprecia site-ul tău ca o sursă de informații legitime și utile.
Cu marketingul de articole, cea mai importantă parte este titlul articolului. Titlul este ceea ce captează atenția cititorului și îi face să-și dorească să citească mai mult. Titlul articolului ar trebui să spună cititorului ce informații oferă articolul într-o manieră concisă. Ori de câte ori este posibil, oferiți cititorului toate aceste informații în primele trei sau patru cuvinte.
Dacă scrieți articole, trebuie să vă asigurați că scrieți conținut unic pe subiecte care pot fi de interes pentru mulți spectatori. Cititorii vor găsi puțin atractiv în articolele care par a fi reșapate de informații vechi, iar mulți se vor îndepărta de piese obscure.
Asigurați-vă că utilizați cuvinte ilustrate în articolul dvs. Cuvinte precum „tu”, „imaginează asta”, „imagina” și „acum” îi ajută pe cititori să-ți vizualizeze subiectul. Ajutându-i să aibă o imagine clară în mintea lor despre ceea ce scrieți, creați entuziasm pentru conținutul dvs. și, potențial, vă convertiți cititorii în clienți.
Scrieți despre același subiect din unghiuri diferite pentru a produce mai mult conținut cu valoare adăugată. Indiferent de subiectul dvs., aveți un cheatsheet cu mai multe unghiuri diferite de scris. Cea mai bună ceară de albine, beneficii ceară de albine, arome de ceară de albine, istoria ceară de albine și așa mai departe. Iată mai multe: Top 10 producători de ceară de albine, 5 moduri de a găti cu ceară de albine și folosind ceară de albine pentru pierderea în greutate.
Un sfat grozav de marketing pentru articole este să ai răbdare. Nu vei câștiga mulți bani doar scriind câteva articole. S-ar putea să nu câștigi prea mult cu cincizeci de articole. Odată ce ai cel puțin o sută de articole, s-ar putea să începi să observi banii care vin.
Cunoașterea este putere în fiecare fațetă a vieții și asta este la fel de adevărat atunci când ai de-a face cu marketingul articolelor. Tocmai ați citit câteva sfaturi grozave pentru începerea și susținerea afacerii dvs., dar pentru a construi o campanie eficientă sunt necesare mult mai multe decât ceea ce citiți aici. Asigurați-vă că învățați mereu; cu toate acestea, este la fel de important să vă faceți timp pentru a pune sugestiile la lucru.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.