Legyen gyorsan sikeres az üzleti életben a cikkmarketing segítségével
Amikor az interneten szörföl, az egyetlen dolog, ami megkülönbözteti a jó üzletet a rossztól, az az, hogy miként látja az üzletet. Ezért olyan fontos, hogy tartalommal, ala cikkmarketinggel reklámozza az üzleti márkáját. Kövesse ezt a cikket, és ismerje meg a legjobb tippeket és taktikákat az internetes cikkmarketing használatához.
Ne aggódjon az online plágium miatt. Amikor egy másik webhely lemásolja írásos munkáját, kérjen hitelt nyilvános hirdetéssel, hogy hány webhely használja és bízik az Ön anyagában. Fontolja meg weboldalának összekapcsolását azokkal a weboldalakkal, amelyek átvették az Ön tartalmát. A hiteligénylés ilyen módon sokkal olcsóbb lesz, mintha ügyvédet bérelne szerzői jogi perekhez.
Ha szakértő egy témában, ezt előre jelezze olvasóinak. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan, amit mond, és idejüket fektetik abba, hogy elolvassák, amit a témában írt, ha ön szakértő. Ne dicsekedjen velük, de ne rejtse el a tapasztalatait sem.
Hacsak nem tiltják, először helyezze el cikkeit webhelyére. Ezzel webhelye felkelti a keresők figyelmét, és magasabb helyezést ér el. Először indexelje a cikket webhelyének keresőmotorjaihoz, majd küldje el cikkeit a világba, hogy több ügyfelet vonzzon.
Fejezze be egy szembetűnő felhívással a cselekvést. Minden írt cikk végén adjon hozzá egy egyszerű cselekvésre ösztönzést, és könnyítse meg az olvasók számára a művelet végrehajtását. Olvasói nagyobb valószínűséggel cselekszenek, ha világos, hogyan kell ezt tenni.
Nevezzen el egy listát, vagy írjon be számokat a címbe. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas valamit, ha az listaszerű formátumot kínál, vagy számos módot kínál valami megtételére. Használja ki ezt a cikk megírásakor és a cím kiválasztásakor, hogy minél több olvasót biztosítson.
Tehát megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit kell tennie ezután? Próbáljon meg tweetelni a cikkéről naponta néhányszor. Válasszon ki néhány kis kivonatot a tweethez, és győződjön meg arról, hogy egyértelműen a választott témával foglalkozik. Ez felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdheti felépíteni cikkének forgalmát.
A cikkmarketing elindításához írjon egy eredeti cikket webhelyére, ügyelve arra, hogy az elsődleges kulcsszavaira legyen optimalizálva, és 400-500 szó hosszúságú legyen. Azt akarja, hogy ez egy jó minőségű, jól megírt cikk legyen, mivel ez lesz az alapja a további cikkeknek. Küldje el a cikket az összes főbb RSS-hírcsatornához. Miután a cikket közzétették a webhelyén, pingelni kell a webhely RSS-hírcsatornáját.
A cikkmarketing sikere a közzétett tartalom körül forog. Tegyen közzé írásokat bármilyen témáról, amely megfelel az Ön preferenciáinak, szükségleteinek vagy megoldásának sok olvasóban felmerülő problémáira. Az útmutató cikkek nagyon jól mennek sok webhelyen, ezért próbálja ki őket.
Ahhoz, hogy jobban kapcsolatba léphessen olvasóival egy cikkmarketing programban, összpontosítsa cikkét egy probléma megoldására. Ez általános célt és témát ad a cikkének, amelyet az olvasók értékelni fognak. Egy problémamegoldó cikk nemcsak az olvasókkal való kapcsolatát erősíti, hanem finoman is rábírja őket az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak megvásárlására.
Ahhoz, hogy tekintélyes, megbízható cikkmarketingesként hírnevet szerezzen, hosszabb, kiváló minőségű cikkekre van szüksége, amelyeket valódi emberek olvasnak. A blogján, a webhelyén vagy a nagy horderejű összesítő webhelyeken megjelenő cikkeket különös gonddal kell elkészíteni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkeket a szokásosnál hosszabbra készítse, ha minden figyelmét a tökéletesítésükre fordítja.
Amikor megpróbálja reklámozni cikkét, győződjön meg arról, hogy vonzó címsorral rendelkezik, amely arra készteti az olvasókat, hogy rákattintsanak, amikor megjelenik a keresési eredmények között. Ne ragadjon bele annyira a kulcsszavaiba, mert nem tesznek jót, ha nincs olyan címsora, amely nem ragadja meg senki figyelmét.
Annak ellenére, hogy a cikkmarketing tartalommal foglalkozik, ez egy olyan vállalkozás, amely a kereslet-kínálat alapelvein keresztül működik. Ez azt jelenti, hogy azonosítania kell a keresletet a piacon, majd meg kell fogalmaznia az írást, hogy megfeleljen ennek az igénynek, és kínálatként működjön.
Ügyeljen arra, hogy mindig végezzen keresést a neten, hogy megtudja, mely webhelyek fogadnak vendég tartalmat. Cikkmarketingesként folyamatosan keresnie kell profilja növelésének módjait. Próbáljon új lehetőségeket kihasználni, mielőtt a többi marketinges ön elé lép, és elárasztja a piacot.
Most már világosnak kell lennie, hogy a cikkmarketing felhasználása vállalkozása felépítésére rendkívül jövedelmező lehet. Ráadásul, ha a márkáját a tartalmakon keresztül viszi át, sokkal legitimebbnek tűnik bármely ügyfélkör számára, mint az egyszerű hirdetések. Ezért ne felejtse el követni ezeket a tippeket a siker érdekében, és folytassa az írást.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.