Hírnévkezelés – Tippek a sikerhez
Az üzleti hírnév-kezelés fontos téma az Ön számára? Szeretne többet megtudni róla? Természetesen akarni fog, mert sok üzletet szerezhet, ha csak tudja, hogyan kell dolgoznia a jó hírnév megszerzésén. Ezért érdemes időt szánnia arra, hogy elolvassa az ehhez hasonló tippeket, amelyek segíthetnek hírnevének kezelésében.
Használjon közösségi hálózatot, például a LinkedIn-t, hogy segítse hírnevének kezelését. Ez a közösségi hálózat egy kicsit magasabb helyezést érhet el, mint a többi. A B2B cégek számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis a LinkedIn-en szeretnek professzionális szolgáltatásokat keresni a keresők helyett.
Írjon cikkeket más webhelyekre a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez segíthet sok embernek abban, hogy profiként tekintsen önre. A cikkek végén írja be a nevét, cégét és egy linket, amely visszavezet a webhelyére. Az, hogy hol ír, a vállalkozás céljától, a réstől és a célközönségtől függ. Próbáljon meg a lehető legrelevánsabb tartalmat tartani ezekhez az elemekhez.
Vállalkozásának növekedésével egyre nagyobb lesz az ügyfelek interakciója. Ide tartozik a negatív kommentár, amelyet mindig éretten kell kezelni. Ezen kívül mindent szakmailag kell kezelni.
Ha hibát követ el, ne titkolja. Az ügyfelek túlságosan hozzáértők ehhez. Próbáljon meg felelősséget vállalni a hibáért, és alázatosan bocsánatot kérjen érte. A legtöbb ügyfél jól reagál az ilyen típusú őszinteségre.
A lehető leggyorsabban válaszoljon a panaszokra és aggodalmakra. Minél hamarabb orvosolja a problémát, annál kisebb lesz a probléma. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten keresztül, már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire törődik vele, hogy visszatérjenek.
Annak érdekében, hogy növelje vállalkozása hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék cégét. Lépjen kapcsolatba velük többet a közösségi hálózatokon. Amikor az emberek látják, hogy cége nem csupán egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és az üzleti hírneve is javulni fog.
Próbálja meg minél hamarabb felvenni a kapcsolatot az ügyfelekkel a vásárlás után. Így valószínűbb, hogy aggodalmukat fejezik ki Önnel, ahelyett, hogy megosztanák őket az interneten. Használhatja ezt lehetőségként a probléma megoldására, mielőtt az kicsúszik a kezéből.
Győződjön meg arról, hogy ismeri a jogait. Nem hagyta, hogy a vállalkozás hírneve rontson egy kitartó álbíráló miatt. Ismerkedjen meg minden webhely szolgáltatási feltételeivel és szabályzatával, és ismerje meg, mi a jogorvoslati lehetősége. Rágalmazás vagy rosszindulatú szándék esetén előfordulhat, hogy ügyvédhez kell fordulnia.
Bár az ellentmondások keltése segíthet vállalkozásának nagy figyelmet kapni, soha nem jó ötlet, ha az ügyfélkört próbálja növelni. Míg az emberek önről fognak beszélni, valószínű, hogy olyan dolgokat mondanak majd, amelyek negatív megvilágításba helyezik vállalkozását.
Amikor online tartózkodik, és tudja, hogy olyasmit szeretne tenni, ami tönkreteheti üzleti hírnevét, mindig álnevet kell használnia. Így elrejtőzhet és így senki sem tudja, hogy ön az. Ne szóljon erről senkinek, különben megkockáztatja, hogy mások megtudják.
Használja ezt a tanácsot, hogy javítsa vállalkozása hírnevét. Ez a fajta menedzsment kulcsfontosságú az üzleti növekedés és a hanyatlás elkerülése szempontjából, ezért komolyan kell venni. A bizalom kiépítésével és fenntartásával hozzájárulhat vállalkozása fejlődéséhez az elkövetkező években.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.