Remek e-mailes marketing tanácsokkal segítünk felgyorsulni
Sok embernek fogalma sincs arról, hogyan növelheti sikeresen online üzletét e-mail marketinggel. Ha ismeri a profik által használt tippeket, akkor nincs ok arra, hogy egyszerű e-mailes marketing erőfeszítésekkel ne tudja fenntartani ügyfelei érdeklődését vállalkozása iránt. Ez a cikk néhány hasznos tanácsot tartalmaz, amelyek megmutatják, hogyan hozhat létre sikeres e-mail marketing kampányt.
Kerülje a bérleti vagy vásárlási listákat, hogy feltöltse e-mail marketingadatbázisát. Nemcsak azt nem tudja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacot jelentik-e, de a listák valóban árthatnak a kézbesítési arányának és végső soron a hírnevének. Amennyire csak lehetséges, építse fel a listát szervesen.
Mielőtt felvesz valakit az e-mail marketinglistájára, meg kell szereznie az engedélyét. Ha nem rendelkezik az engedélyükkel, akkor Ön lesz a felelős a kéretlen levelek küldéséért, és sok panasz lesz. E-mail szolgáltatója akár fel is bonthatja fiókját, ha tudomást szerez arról, hogy mit csinál. Akadályozza meg, hogy ez megtörténjen, ha kéri az embereket, hogy iratkozzanak fel a listára.
Hasznos tippekkel vagy információkkal látja el ügyfeleit minden marketing hírlevélben. Gondoljon a hírlevélre úgy, mint egy lehetőségre, amely bemutatja szakértelmét a szakterületén. Ügyfelei jobban megbíznak önben, ha látják, hogy mennyit tud, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak Öntől termékeket vagy szolgáltatásokat.
Kerülje a fontos marketingüzenetek kiküldését a nagy ünnepekhez túl közel. Ennek az az oka, hogy az emberek általában az irodájukon kívül vannak, és nem a számítógépük mellett vannak, így nem veszik észre az Ön e-mailjeit. Természetesen ezt a célközönséghez kell igazítani. Ilyen kivételek lehetnek a Black Friday promóciókat tartalmazó e-mailek vagy más olyan üzenetek, amelyek egy adott ünnepre vonatkoznak.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy e-mailjei bekerüljenek ügyfelei postaládájába. Törekednie kell arra, hogy e-mailje eljusson az internetszolgáltatókhoz, és ne legyen spam üzenetként címkézve. Ha spamként címkézik meg őket, előfordulhat, hogy a címzett soha nem fogja látni őket. Ellenőrizze az ügyfelekkel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
A színséma legyen következetes, és tükrözze a márkáját. Ha a színek mindenhol megtalálhatók a táblán, akkor amatőrnek tűnik, és erőfeszítései nem érik el a kívánt eredményt. Megnézheti a COLOURlovers-hoz hasonló oldalakat, ha jó ötletekre van szüksége az induláshoz.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Miközben azonosítja fő ügyfélkörét, amely megbízik önben, ellenőrizze, hogy kaphat-e telefonszámokat és címeket. Építsen tovább kapcsolataira azáltal, hogy e médiumokon és e-mailen keresztül is felveszi velük a kapcsolatot lojális alapbázisával.
Legyen határozott cselekvésre ösztönzése e-mail marketingkampányában, és helyezze azt láthatóvá. Nem szabad megnehezítenie e-mail olvasóinak, hogy pontosan tudják, mit akarnak tőlük. Ha túl nehéz kitalálni, akkor az e-mail valószínűleg gyorsan törlődik. Ehelyett kínáljon fel egy világos cselekvésre való felhívást, és nyújtson be olyan módon, amelyet nem lehet kihagyni.
Használja a megfelelő betűtípust a megfelelő üzenethez. A betűtípusnak tükröznie kell az Ön stílusát és e-mail üzenetét, és nem szabad olyan üzenetet közvetítenie, amelyet nem szeretne elküldeni. Válasszon olyat, amelyik egyszerű és népszerű, nem pedig azt, ami ön szerint igazán menő, de lehet, hogy nem mindenki.
Amint a fenti cikkből kiderül, ügyfeleit az e-mailes marketing segítségével meglehetősen egyszerű tájékoztatni. Ha követi azokat a bevált módszereket, amelyeket a professzionális marketingszakemberek alkalmaznak, ügyfelei mindig örömmel fogadják Öntől az e-mail üzeneteket. Ha legközelebb e-mailes marketingkampányt tervez, alkalmazza ennek a cikknek a tanácsait.
bungee,horogszabadító,ringers csalik,rakós bot,feeder zsinór választás
1. bungee
4. rakós bot
bungee,horogszabadító,ringers csalik,rakós bot,feeder zsinór választás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.