Jó szilárd e-mail marketing megoldást bárki elsajátíthat
Grafikát is tartalmaz, vagy csak szöveget küld? Milyen elrendezés a leghatékonyabb? Hogy a fenébe építsen fel egy jelentkezési listát? Olyan sok elemet kell figyelembe venni az e -mail marketing kampány létrehozásakor, hogy nehéz lehet tudni, hol kezdje. Használja a cikkben szereplő tippeket, és pillanatok alatt működésbe lép.
Minimalizálja a hagyományos e-mail marketingtevékenységeket az ünnepek alatt. Az ügyfelek a családdal és a barátokkal vannak elfoglalva, és kevésbé valószínű, hogy odafigyelnek az üzleti e-mailekre. Sokkal nagyobb az esélye annak, hogy a spam dobozba kerül, ami hosszabb távú következményekkel járhat az eredmény szempontjából. Ez alól a fő kivétel az üdülési tevékenységhez közvetlenül kapcsolódó vállalkozás. Ellenkező esetben tartson egy kis szünetet, és élvezze az állásidőt. Az üzlet egy-két napon belül visszatér a pályára.
Lassan építse fel névjegyzékét. Kezdje azokkal, akik már értékelték, amit kínálnak, majd lépjen tovább olyan területekre, ahol bevonhatja kilátásait. Eltarthat egy ideig, amíg kiválasztja, ki kapja meg e-mailjeit, de végül megéri egy megbízható névjegyzék összeállítása.
Próbálkozzon A/B teszteléssel a tárgysoraiban. Ehhez egyszerűen válasszon ki egy e -mailt, majd küldje el a levelezőlistájának egyik feléhez egy tárgysorral, a másik felét pedig más tárgysorral. Láthatja, hogy mely tárgysorok ösztönzik az embereket az e -mailek megnyitására, és melyeket kerülje el.
Az e-mailek fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy a legtöbb e-mail olvasó szoftverben mekkora az előnézeti ablaktábla. Ha e-mailje jóval meghaladja az előnézeti panel méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan csak ebben az előnézeti ablakban olvassák el az e-mailjeit. A fájdalom hatókörén kívül eső információkat az olvasó soha nem láthatja.
Ha az e-mail marketinggel szeretné növelni a cége és a termékei iránti bizalmat, ne változtassa e-mailjeit trükkökké. Ne rontsa el képének professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a nagybetűs írás vagy a szimbólumok, például a dollárjelek. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen le az ügyfelekkel, és ne tegyen erősen eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.
Amikor e-mail marketing kampányt készít, fontos tudnia, ki a célközönsége. A piaci réssel kapcsolatos megfelelő kutatás segít meghatározni célközönségét, és hatékony e-mail marketing kampányt hozhat létre. A megfelelő ügyfelek megcélzása kulcsfontosságú a sikerhez.
E -mail marketingtevékenységei akkor nyújtják a legjobb eredményt, ha összehangolja azokat a marketingkampány többi részével. Ne dolgozzon önmaga ellen, ha szükségtelenül többszörözi erőfeszítéseit több különböző marketingcsatornában. Győződjön meg arról, hogy az e-mailek, a közösségi média és a hagyományos helyszínek használata jól együttműködik.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Miközben azonosítja az önben megbízó fő ügyfélkört, nézze meg, hogy kaphat-e telefonszámokat és címeket. Építse tovább kapcsolatait azáltal, hogy bővíti a kommunikációt hűséges alapbázisával azáltal, hogy kapcsolatba lép velük ezeken a médiumokon és e-mailen keresztül.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatnia kell velük, mire számíthat. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran hallhatnak Önről, és milyen típusú kommunikációt fog küldeni nekik. Ha arra számítanak, hogy mekkora mennyiségű e-mailt fog küldeni, kevésbé valószínű, hogy csalódottak lesznek és leiratkoznak.
Itt sok kérdésre megtalálhatja a választ, ezért vegye figyelembe a tanultakat, és valósítsa meg azt egy sikeres e -mail marketing kampányban. Ha további kérdései vannak, folytathatja a tanulást cikkek, blogok és fórumok olvasásával, soha ne hagyja abba a tudás felkutatását. A jutalma a végén megérik!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.