Növelje vállalkozását ezekkel a kiváló e -mail marketing ötletekkel
Nagyon fontos, hogy folyamatosan tartsa a kapcsolatot ügyfélkörével. Ennek egyik módja az e -mail marketing. Az e -mail marketing erejével tájékoztathatja ügyfeleit a vállalkozásával kapcsolatos nagyszerű promóciókról. Folytassa az alábbi cikket, ahol néhány hasznos tanácsot talál arról, hogyan tájékoztassa fogyasztóit az e -mail marketing útján.
Exkluzív tartalmat adjon meg marketing e -mailjeiben. Ha a levelezőlistáján szereplőket olyan információkkal látja el, amelyek nem érhetők el a webhelyén, az ügyfelek nagyobb valószínűséggel olvassák el az egyes üzeneteket, és várni fognak rájuk. Ügyfelei különlegesnek és megbecsültnek érzik magukat, ha releváns információkat kapnak e -mailjeiben.
Mindig kérjen engedélyt, mielőtt marketing e -maileket küld a potenciális ügyfeleknek. Ha kéretlen e -maileket küld, gyorsan levélszemét címkével látja el. Az üzenetek küldésére vonatkozó engedély megszerzése nem kell, hogy nehéz legyen; kínáljon értékes dolgokat ügyfeleinek cserébe az e-mailek küldésének lehetőségéért, például kedvezményt, kupont vagy egyéb regisztrációs ösztönzőt.
Legyen kitartó, amikor megpróbálja elérni az ügyfeleket. Nem kell naponta e -maileket küldenie, de ne feledje, hogy előfordulhat, hogy addig nem vonzza az ügyfél figyelmét vagy üzletét, amíg többször nem találkozott márkájával vagy termékeivel. Érintse meg gyakran az alapot, de nem olyan gyakran, hogy túl bosszantónak tűnjön.
Keressen professzionális over slick e -maileket. Ne küldjön kirívó weboldalaknak tűnő e -maileket. Ez személytelennek tűnik a címzett számára. Ne feledje továbbá, hogy sok e -mail program nem jelenít meg HTML -képeket. Tehát ne az e -mailek képeire összpontosítson. Tömör, professzionális és hívogató, hogy mindenki el tudja olvasni.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy e -mailjei az ügyfelek postaládájába kerüljenek. Dolgoznia kell azon, hogy e -mailjei eljussanak az internetszolgáltatókhoz, és ne kerüljenek spam üzenetként megcímkézésre. Ha levélszemétként címkézik őket, előfordulhat, hogy a címzett soha nem látja őket. Érdeklődjön az ügyfeleknél, hogy megkapják -e az Ön e -mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
E -mail marketingtevékenységei akkor nyújtják a legjobb eredményt, ha összehangolja azokat a marketingkampány többi részével. Ne dolgozzon önmaga ellen, ha szükségtelenül többszörözi erőfeszítéseit több különböző marketingcsatornában. Győződjön meg arról, hogy az e -maileket, a közösségi médiát és a hagyományos helyszíneket jól együttműködteti.
Győződjön meg arról, hogy e -mailjei összhangban vannak a márkajelzéssel. Az e -mailekbe bele kell foglalnia a cég színeit, logóit és bármi mást, amely a vállalkozására jellemző. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük felismerni az Ön e-mailjeit, amikor megérkeznek a postaládájukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Adjon választási lehetőséget az ügyfeleknek, hogy e -mail marketing anyagainak egyszerű szöveges változatát vagy gazdag szövegű változatát szerezzék be. Az ügyfelek a hírlevelükre való feliratkozáskor választhatják a kívánt lehetőséget. Az egyszerű szöveges változatok nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolatokkal vagy túlzottan aktív spam szűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.
Mindenki tudja, hogy az e -mail szűrők egyre szigorúbbak. Az e -mailek grafikája és egyéb tartalma blokkolva van, így előfordulhat, hogy az olvasó nem is látja, amit mondani szeretne. Ezért jó tanács az, ha a webhelyére mutató hiperhivatkozással egyszerű szöveget használ.
Amint az a fenti cikkből is látszik, nagyon fontos, hogy folyamatosan kapcsolatba lépjen vásárlói körével. Ha rendszeresen küld nekik e -maileket, akkor az ön dolga lesz a fejükben. Alkalmazza a cikk tanácsait, hogy segítsen jobban kommunikálni vállalkozását e -mail marketing útján.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.