Nagyszerű tippek a Facebook marketingről, amelyeket bárki használhat
Úgy érzi, a bajban marad, amikor a közösségi médiáról van szó? Szeretné legyőzni a versenyt? Kereskednek a Facebookon, és ön is ezt szeretné? Szeretne jobb kampányt, mint versenytársai? Ez ügyességet és türelmet igényel, és az alábbi rész megmutatja, mit kell tennie.
Ha azt szeretné, hogy minél többen lájkolják az oldalt, akkor ajánljon fel nekik valamit, amit nem kaphatnak meg, ha nem kattintanak a Tetszik gombra. Ennek egyik egyszerű módja egy verseny lebonyolítása, amelyen csak azok vehetnek részt, akik kedvelik az oldalát. Lájk ellenében ingyenes e -könyvet is kínálhat.
Gondoljon úgy a Facebookra, mint a tartalom megosztásának egyik módjára. A Facebook nem csak a szocializációról szól; ez a fő tartalomforrás. Gondolj erre így. Hozzon létre jó blogbejegyzéseket, és népszerűsítse őket az interneten, hogy forgalmat irányítson a Facebook webhelyére. Rengeteg forgalmat hoz vállalkozása számára.
Reklámozzon egy versenyt a Facebook ajánlatok használatával. Ha kész az ajánlat, változtassa meg a falon, hogy Promotált bejegyzésként jelenjen meg. Ha az ajánlat különösen jó, fontolja meg általában a Facebookon való népszerűsítését, nem pedig a követéseit.
Írjon valódi értékű bejegyzéseket. A Facebook nem csak az informális beszélgetésről szól. Azok, akik bejegyzéseket szolgáltatnak, gyakran azt tapasztalják, hogy nagy közönség van ott, aki csak ilyen típusú tartalmat keres a platformon. Legyen az a személy vagy cég, amely pontosan ilyen típusú tartalmat szállít. Nagy hozamokat fog látni.
Ne féljen népszerűsíteni magát. Gyakran itt van, hogy rossz, ha keményen értékesíti termékeit a közösségi médiában, és ez igaz is. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne ünnepeljen mérföldköveket és más nagy pillanatokat. Az emberek szeretik azt érezni, hogy a márka személyes, és a mérföldkövek növelik ezt az érzést. Ez egy emberi érintés, ami valóban különbséget tesz.
Amikor közzétesz valamit, az egyik szándéka az kell legyen, hogy válaszokat kérjen a közösségétől. Ezért gondolkodjon el minden egyes bejegyzésen, és találja ki, hogyan kell megfogalmazni a dolgokat, hogy az emberek megjegyzéseket fűzzenek a mondanivalójához. A kifejezett véleménykérés az egyik legjobb módszer erre.
Ne osszon meg irreleváns frissítéseket. A szemtelen információk közzététele csábító lehet, de ne feledje, hogy néhány követőt nem érdekelnek a nem kapcsolódó témák. Követték a márkáját, mert érdekli őket a márkája, nem pedig az aktuális események vagy a személyes élete. Ha személyes dolgokat szeretne feltenni, tegye meg a személyes oldalán.
Legyen kommunikatív. Ha valaki arra törekszik, hogy kérdést írjon Önnek, vagy akár csak valami pozitívat mondjon a cégéről, akkor feltétlenül válaszoljon. Segít a jóakarat kialakításában, és sokat elárul önről, mint vállalkozástulajdonosról. Az új ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket lenyűgözi, hogy mennyire reagál.
Használja a rendelkezésre álló elemzési eszközkészletet, az Insights -ot. A Statisztika megmutatja, hogy az oldal mely részei vonzzák a forgalmat, és melyek nem működnek. A Statisztika adatok felhasználásával beállíthatja az oldalt annak megfelelően, hogy a látogatók mit szeretnének látni, ami több látogatót vonz az oldalára.
Ha a Facebookot marketing eszközként használja, akkor rögtön elindulhat. Az első lépés általában a Facebook gombok és linkek hozzáadása a webhelyhez. Ez segít a látogatóknak és az ügyfeleknek egyaránt, hogy könnyen kapcsolatba léphessenek az Ön vállalkozásával, valamint személyre szabottabb marketinget biztosítanak. Ha kedvelik a márkáját, könnyű lesz gyakori frissítésekkel ellátni őket.
A versenynek most saját medrében kell folynia. Most ön lesz a siker ura. Használja ezt a tanácsot, hogy kapcsolatba lépjen a világgal.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.