Vegyen fel cikkmarketing gurukat az alábbi tippek betartásával
Nem minden üzleti tanács vezet jó eredményekhez, és éppen ezért olyan fontos, hogy a lehető legjobb információkkal gazdagodjon, mielőtt bármilyen irányba próbálkozna. Igyekszünk itt néhány minőségi információt megadni, hogy megismerhesse, hogyan lehet hatékonyan felhasználni a cikkmarketinget a maga előnyére.
Amikor az általa forgalmazott termékekről ír, tegye el a kulcsszavakat, és csak egy jogos leírásért válassza. SEO-célból mindig megcímkézheti az oldalt kulcsszóval, de ügyfelei valódi információkat szeretnének elolvasni a termékről. Tudniuk kell, érdemes-e vásárolniuk, és egy rosszul írt, kulcsszóval töltött bolyhos darab látása kikapcsolja őket.
Miután megkezdte a profitszerzést, gondoljon arra, hogy kiszervezi-e a cikkírási feladatokat. Ez rengeteg időt takaríthat meg, és segíthet a friss anyagok megszerzésében. Nagyon nehéz több cikket írni ugyanarról a témáról. Amikor jó írók segítségét veszi igénybe, akkor is új nézőpontokat kap!
A cikkekben ne használjon hosszú, csengő mondatokat és sűrű bekezdéseket. Az olvasókat kikapcsolják, ha hosszú szövegblokkokkal szembesülnek. Bontja cikkét rövid, ütős, legfeljebb öt soros bekezdésekre. Tartsa mondatait röviden és egyértelműen, hogy cikkei könnyen követhetők legyenek.
Mindig próbáljon a lehető legrelevánsabb maradni cikkmarketing-kampányában, létrehozva egy e-mailes riasztást az esetleges hírekről. Ha az elsők között tud kijönni egy feltörő termék vagy trend előtt, olvasóközönsége továbbra is figyelemmel kíséri és értékelni fogja webhelyét, mint jogos és hasznos információ forrását.
A cikkmarketingnél a legfontosabb a cikk címe. A cím az, ami leköti az olvasó figyelmét, és további olvasási kedvre készteti őket. A cikk címének röviden tájékoztatnia kell az olvasót arról, hogy a cikk milyen információkat kínál. Amikor csak lehetséges, adja meg az olvasónak ezeket az információkat az első három vagy négy szóban.
Ha cikkeket ír, meg kell győződnie arról, hogy egyedi tartalmat írt olyan témákról, amelyek sok nézőt érdekelhetnek. Az olvasók csekély vonzerőt fognak találni olyan cikkekben, amelyek a régi információk újrafutózásának tűnnek, és sokan elkerülik a homályos darabokat.
Győződjön meg róla, hogy a cikkben képszavakat használ. Az olyan szavak, mint a "te", a "kép", a "képzelet" és a "most", segítenek az olvasóknak a téma megjelenítésében. Azáltal, hogy segít nekik tiszta képet kapni a fejükben arról, amiről ír, lelkesedést kelt tartalma iránt, és potenciálisan ügyfelekké varázsolja olvasóit.
Írjon ugyanarról a témáról különböző szögekből, hogy több hozzáadott értékű tartalmat hozzon létre. A témától függetlenül legyen egy különféle szögekből álló cheatsheet az írásra. A legjobb méhviasz, a méhviasz előnyei, a méhviasz ízei, a méhviasz története stb. Íme még néhány: A 10 legfontosabb méhviasz-termelő, 5 módszer a méhviaszal való főzéshez és a méhviasz használata a fogyáshoz.
Remek cikkmarketing a türelem. Csak néhány cikk megírásával nem fog sok pénzt keresni. Lehet, hogy ötven cikkel nem is nagyon keres. Ha legalább száz cikke van, elkezdheti észrevenni a bejövő pénzt.
A tudás hatalom az élet minden területén, és ez ugyanúgy igaz, amikor cikkmarketinggel foglalkozik. Most olvasott néhány remek tippet vállalkozása megalapításához és fenntartásához, de a hatékony kampány kiépítéséhez sokkal többet fordít, mint amit itt olvasott. Győződjön meg róla, hogy mindig tanul; ugyanakkor ugyanolyan fontos, hogy valóban időt fordítson a javaslatok működésére.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.