Nem biztos, hogyan kell csinálni a cikkmarketinget? Kövesse ezeket a javaslatokat!
A cikkek benyújtása a címjegyzékekhez a cikkmarketing nagy része. Ez jól működik, mert nagyobb forgalmat irányít az Ön weboldalára. Körülnéznie kellene, és szabad cikkcímtárakat kell találnia, amelyeknek tetsző funkciói vannak. A beküldhető cikkek számára nincs korlátozás. Vannak, akik cikkforgatókkal nagyobb mennyiségű cikket készítenek.
Amikor az általa forgalmazott termékekről ír, tegye el a kulcsszavakat, és csak egy jogos leírásért válassza. SEO-célból mindig megcímkézheti az oldalt kulcsszóval, de ügyfelei valódi információkat szeretnének elolvasni a termékről. Tudniuk kell, érdemes-e vásárolniuk, és egy rosszul írt, kulcsszóval töltött darab látása kikapcsolja őket.
Használjon SEO kulcsszavakat a cikkeiben. Néha azok az emberek, akik egy bizonyos kifejezésre keresnek, nagyobb valószínűséggel vásárolják meg az Ön által eladottakat. Ne vigye azonban túlzásba. Ha cikkét kulcsszavakkal tölti meg, az természetellenesen olvasható az emberek számára, és a keresőmotorok pókjai büntetik potenciális spamként.
A cikkmarketing erőfeszítéseinek frissessége érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát. Ne legyen önelégült, és töltsön be új tartalmat ugyanabba a képletbe újra és újra. Használjon tipplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetípusokat a cikkek változatosságának növelésére. A változatos cikkformátumok nemcsak megőrzik olvasói érdeklődését, hanem érdekesebbnek találják őket ilyen módon elkészíteni.
Szóval, megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit tegyen ezután? Próbálja meg naponta néhányszor tweetelni a cikkével kapcsolatban. Válasszon ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződjön meg arról, hogy azok egyértelműen a választott témával foglalkoznak. Ez felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdheti forgalmának megteremtését a cikkében.
A következő cikk első vázlatának elkészítésekor ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészült. Az ilyen részletek izzadása az összetétel közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni - és jobban is.
Amint nagyobb tapasztalatot szerez cikkforgalmazóként, elkezd ismerkedni a forgalom növelésének új lehetőségeivel. Nem szabad azonban élnie ezekkel a lehetőségekkel, hacsak nem hajlandó biztosítani a szükséges időt az új kampány véghezviteléhez, mert bármit is csak félig hajt végre, az kudarccal jár.
Hozzon létre lépéseket a cikk végrehajtásához, ha azt szeretné, hogy az olvasók teljesen megértsék, mit akarnak tőlük. Maszkolhatja ezeket a tartalmába, hogy ne olvassák el az utasítások hosszú listáját, de fontos, hogy elmondja olvasóinak, hogyan kell valamit csinálni, és nem csak azt, hogy nekik is tenniük kell valamit.
Ismerje a kutatás hátterét, amit ír. Ha időt töltött a témája kulcsszavainak megismerésével, akkor az írás sokkal könnyebben eljut hozzá, és kevesebb időt vesz igénybe. Ha néhány percenként meg kell állnia, hogy rájöjjön, miről beszél, akkor értékes időt veszít, és a cikk megmutatja az ismeretek hiányát.
A cikk könyvtárak olyan személyek által használt eszközök, akik növelni akarják webhelyeik forgalmát. Nagyon fontos elemei lehetnek a sikerének. Minél többet tud önről és a weboldaláról online, annál valószínűbb, hogy az emberek megtalálják önt; magas rangot fog elérni a keresőmotorokon, aminek elsőbbséget kell élveznie azoknak, akik jövedelmüket kiegészítik vagy online keresnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.