Hogyan lehet a közösségi médiát könnyű, szórakoztató és jövedelmezőbbé tenni a chiptuning számára?
Nehéz új utakat találni a chiptuning népszerűsítésére. A közösségi média oldalak nagyszerű utak lehetnek ahhoz, hogy az emberekhez szórakoztató módon hozzuk létre a szót. Az alábbiakban néhány fantasztikus ötlet található a közösségi média felhasználására az üzleti marketingtervben.
Ha Twittert használ a vállalkozásának reklámozásához, akkor bizonyosodjon meg arról, hogy rendszeresen reagál a követőihez intézett bármilyen kommunikációra. Köszönjük azokat, akik megemlítik a nevedet, és tudassa velük, hogy nagyra értékeli a pártfogásukat. Ez segíteni fog abban, hogy erősebb kapcsolatot alakíts ki az összes követődel.
Ha a webhelyen található widget található, a követőket egyszerűen segítheti webhelyének értékesítésében.
Próbálj meg minél többet kapcsolatba lépni az ügyfelekkel. Ha jól ismered egyes ügyfeleket, kommentáld a blogjaidat vagy a Facebook állapotodat.
Tudsz írni egy cikket, miután eléred ezer követőt a Twitter követőin. Köszönjük a követőit, hogy érdeklődést mutattak be a közösségi médiában. Ez a cikk gyorsan megosztásra kerül.
Használja mind az e-mail marketinget, mind a közösségi médiát. Emellett arra is ösztönözheti az embereket, hogy csatlakozzanak hírleveléhez, ha hozzáfűznének egy linket a regisztrációs oldalon.
Új üzenetek küldése a Twitteren a lehető leggyakrabban.
A webhelyet mindig össze kell kapcsolni bármely közösségi média oldalával. Ezt HTML kódokkal lehet megtenni, hogy "megosztani" gombokat adjon a webhelyére, hogy azonnali hozzáférést biztosítson a többi oldalához. Ezeket a gombokat minden főoldalra, RSS-hírcsatornára és blogbejegyzésre el kell helyezni, hogy a felhasználók könnyen megoszthassák tartalmát.
Meg kell tartani a közösségi médiában a marketinges erőfeszítéseitekben. Időbe telik egy kis időre, hogy megragadja a követőjét, amely jelentősen megnöveli az üzletet.
Mindig tartalmazhat olyan ügyleteket, amelyek bizonyos időtartamon belül lejárnak, így az oldal érdekesebbé válik, ha korlátozott ajánlatokat és kuponokat oszt meg a közösségi hálózatokon. Az emberek azonnal vásárolni akarnak és megosztják ezt az információt barátaikkal. Az ilyen típusú beosztások nagyobb valószínűséggel vírusosak is.
Az ügyfelek örömmel fogják megragadni a lehetőséget, hogy díjmentesen nyerhessék el a versenyt! A versenyek arra irányulhatnak, hogy beépítsék ezt az érzést a márkába és izgalmassanak az oldalukon. A versenyek is jó módja annak, hogy kiemeljük a legújabb termékeinket és vonzzuk az ügyfelek érdeklődését.
Használjon ösztönzőket a termékeinek a közösségi médián történő forgalmazására, de ne gyűjti el ügyfeleit. Azok, akik ügyfeleket keresnek, nem akarnak valamit vásárolni. Ez egy jó módja annak, hogy hűséges ügyfeleket kapjunk nagyszerű engedmények eléréséhez anélkül, hogy kényszerítenénk magunkat.
Győződjön meg róla, hogy gyakori és gyakran frissít. Mindig tudnia kell, hogy milyen gyakran regisztrálhatsz egy olyan webhellyel, amely közzéteszi. Ez biztosítja, hogy továbbra is jelen legyen az olvasói figyelmében.
Hozd el a címedet és a címsorodat. Hozd el a címedet annyira érdekes, hogy nem lehet figyelmen kívül hagyni. Egy erőteljes főcím lehet a különbség a megfigyelés és a figyelmen kívül hagyás között.
Ha a szociális média munkáját szeretné elvégezni, vigye magának a tippeket és gyakorolja őket. Amikor megérted a közösségi média marketinget, az ügyfélbázisod exponenciálisan növekszik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.